1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614996 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1314222

Sv: Apropå nånting...
Dunc: Något rätt gör den gode Robert uppenbarligen, när du och många andra reagerar på precis samma sätt. Vilket han vet att ni ska göra, och så börjar fajten i kommentatorsfältet och klicken går upp. Precis som han avser.

Han raljerar över Eriksson och undrar om hans 14 år och vad-det-nu-är-600? matcher är någon form av rekord. Varpå folk reagerar: 'han skriver att Eriksson är kass, vilken usel expert han är!'.
Han vinklar, hårddrar och retas. Och du och många andra blir upprörda över det. Varför?

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Enkelt. Det är enkelspårigt så länge det inte drabbar Luleå.

Sv: Apropå nånting...
Bragd-Birger: Han skriver inte att Eriksson suger, han bara antyder det. Hans sätt att skriva och hans retorik är däremot usel.

Fråga: om jag smäller upp en revisionsbyrå, blir jag per automatik revisor då?

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer