1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615024 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1314319

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Så sant så sant! Sen tycker jag perra måste börja visa mer känsla nu och få ihop bättre spel, visst vann vi mot ssk men det var tackvare en inviduel prestation av murley annars hade det blitivt straffar eller torsk.

Har man Hirso, Pikken, Timo, Murley, Corso, Lander även viinanen etc tycker jag att man ska kunna få ihop en så sjukt mycket bättre anfalls spel där vi kan bita oss fast i mer än 2-3sec.

Sedan att det fattas backar ställer ju till de lite men håll er i anfalls zon då, nöt in till backarna att spela enklara, börja coacha och sluta vara psykolog!

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...