Hahl Bundy: Med vårt flyt så är det diskbråck på Gabbe och korsband av för Åke...
Ser att man ändrat lite i tredje och fjärde. Tycker man bör köra Hallin-Lander-Axelsson då den kedjan stundtals fick tryck senast. Röymark är för ojämn, Svensson är tillbaka i rollen som sargollon och Larsson gör inte många glad just nu.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Ser att man ändrat lite i tredje och fjärde. Tycker man bör köra Hallin-Lander-Axelsson då den kedjan stundtals fick tryck senast. Röymark är för ojämn, Svensson är tillbaka i rollen som sargollon och Larsson gör inte många glad just nu.