1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615020 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1314340

Sv: Apropå nånting...
mikenomad: Varför drömma??? f-n tänk på traditionen som timrå supporter, Lousec morgon middag och kväll, och valium som mellanmål, och gärna då en dunk av något fint slag från en lokal producent, därav Timråsupporterns något stirriga blick, och hasande gång...Nä enda sättet att få ståpäls är att knapra små blå piller..men som traditionen bjuder så brukar det f-n lösa sig innan det är färdigt, visserligen efter 17 psykbryt och 37 delerium, och man intagit en tillstånd likt en neandertalare.......:)...så varför drömma?;)

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...