Är löjligt säker på seger i kväll. Antiklimaxläge således. Nej men, va faen. HV är inget att bli byxis över. Dom är djupare nere i skiten än vad vi är, sett till prestation kontra potential. Ut och kör!
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7:e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Nej men, va faen. HV är inget att bli byxis över. Dom är djupare nere i skiten än vad vi är, sett till prestation kontra potential. Ut och kör!