Äh detta är sånt som händer i bland, titta på senaste modomatchen.
Det är vad jag tänker intala mig, annars så kan man ju spekulera i att lag anledningen att vi blir pissade på är att vi för första gången på länge möter ett lag som kan spela hockey.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Äh detta är sånt som händer i bland, titta på senaste modomatchen.
Det är vad jag tänker intala mig, annars så kan man ju spekulera i att lag anledningen att vi blir pissade på är att vi för första gången på länge möter ett lag som kan spela hockey.