Kramer: Nej, ingen stake här.... Jag fattar inte att Timrå fixar 0-5 hemma i en period. Kommer aldrig att göra det.
En sån här dag är man ändå lite lättad att vi har lyckats gneta oss till hyfsat med poäng i alla fall. Hur många bra matcher har vi gjort den här säsongen? Alltså BRA? 4?
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
En sån här dag är man ändå lite lättad att vi har lyckats gneta oss till hyfsat med poäng i alla fall. Hur många bra matcher har vi gjort den här säsongen? Alltså BRA? 4?