1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1315031

Sv: Timrå IK - HV 71 2010-12-02
Borken är inte först att konstatera att Timrå inte har något eget spel, därav de dåliga resultaten på hemmaplan. Handen på hjärtat, hur många av matcherna på bortaplan hade vi inte lika gärna kunnat förlora, t.ex. Tälje senast. Vi hade lika gärna kunnat ligga dyngsist med detta s.k. spel. När sedan målvakterna sviktar så kommer vi att falla fritt. Linkan är inte och har aldrig varit någon sportchef, men ansvaret faller lika tungt på den som rekryterat honom, d.v.s Tomas Johansson. Där har vi de två som är på väg att sänka denna förening i dyn. Nu kommer väl Tomas Johansson fan club att hänga mig bokstavligen, men det bjuder jag på för Tomas Johansson har gjort sitt i Timrå. Ett elitlag har ansvar för sin hemmapublik men det Timrå gör är inget annat än ett hån mot de som betalar dessa löner. Bedrövligt. All bedrövelse vi nu ser har sitt ursprung i för tunn trupp, med skador som följd och slitna spelare både i knopp och kropp. Jag beundrar faktiskt PC som inte helt sonika packar ihop sina grejer och far hem och lämnar detta sjunkande skepp, det syns lång väg att dom inte har roligt. Vem har haft det i Timrå sedan Nubben drog iväg och Tomas Johansson tog över allt beslutande ?

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer