1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1315049

Sv: Timrå IK - HV 71 2010-12-02
Bragd-Birger: Jo men det mesta här i världen bedöms ju med facit i hand. Konstigt vore väl annars. Viinanen, Murran och AE har man enbart tagit in pga för dålig/tunn trupp från start. Vi har sett samma sak tre säsonger i rad nu, Timrå startar med för dålig trupp sen får man värva dyrt för att lappa ihop trasorna.

Är det supportrarnas uppgift att se till att Timrå har kompetenta värvningsansvariga? Trodde det var folk i Timrå som fick betalt för det. I så fall ge mig betalt också så ska jag bidra med det jag kan...

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...