Bragd-Birger: Jag orkar inte kommentera ditt inlägg. Jag konstaterar att Timrå IK är precis så dålig som laget varit alla matcher (bortsett första hemma), i E.ON. Mina "ligga-med-Linkan-sympatier"är obestridliga. Likaså liggandet med Tomas Johansson. Är det någon som är värd att få foten från den här föreningen är det Stefan Lindqvist, tätt följd av Johansson. Där har du roten till mycket ont.
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...
Mina "ligga-med-Linkan-sympatier"är obestridliga. Likaså liggandet med Tomas Johansson.
Är det någon som är värd att få foten från den här föreningen är det Stefan Lindqvist, tätt följd av Johansson. Där har du roten till mycket ont.