1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1315323

Sv: Timrå IK - HV 71 2010-12-02
Sjukt. Spelarna borde tacka nej till lön denna kväll. Det är fan ett hån mot oss som ÄLSKAR Timrå IK och ishockey.

Ta ut packet i skogen, och låt dom bo i bivack och koka huggormar tills man fattar hur lyxigt det kan vara att slita häcken av sig på isen varenda sekund under en jävla hockeymatch.

Jag har en polare som blev rånad i sin guldbutik i kväll. Ett företag han byggt upp och lever för. Enligt rykten skrek han ungefär så här till de hotande rånarna:

- Men skjut då förhelvete! Innan han började slåss för sitt livsverk.

I kväll känner jag mig rånad på mitt timråhjärta:(

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.