Olle: Man får försöka hitta de små ljusglimtar som erbjuds. Just nu är jag JÄDRIGT glad att jag inte köpte årskort i år....
Inlägg: 1315358
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - HV 71 2010-12-02
Att inte fler lag gör med dump and chase mot oss, med våra sega backar så skulle det kunna bli 0-10 i varje match.
Inställning säger Perra, visst men hur är grabbarna tränade.
Kolan tex, hur mycket fys kör han egentligen?
Alla vet att det saknas konkurrens i laget så därför kan de ta det lugnt på träningarna.
Det är vad jag tror.
Inställning säger Perra, visst men hur är grabbarna tränade.
Kolan tex, hur mycket fys kör han egentligen?
Alla vet att det saknas konkurrens i laget så därför kan de ta det lugnt på träningarna.
Det är vad jag tror.