Foyn: Det gillar jag också. Skillnaden är att jag inte spelar hockey.
Inlägg: 1315368
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - HV 71 2010-12-02
Smokey: Jo visst. Tycker det är rätt fränt ändå. Lite små fet, men har ändå mest istid.
ES lite överskattad liga? Någon?....
ES lite överskattad liga? Någon?....