DJ Hemp: Men har inte Giffarna seriespel för ofta? Egentligen? De borde köra var fjärde år som VM, då skulle säsongerna verkligen betyda något.
Inlägg: 1315395
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - HV 71 2010-12-02
T T:
Tja, någon borde väl i alla fall förbjuda Giffarna att spela matcher efter augusti månad? De senaste åren har man ju rasat ihop fullständigt efter sommarsäsongen. Så jävla brutalt. Om jag inte vinner något årskort i någon tävling så ger jag nog fan i nästa säsong. Varför ska en annan behöva må dåligt för att dessa välbetalda(?) halvfigurer inte kan leverera när det verkligen gäller? Jävla losergäng! Finfin tränare har vi dessutom. Han vet verkligen att handskas med gräddan i laget. Nej, fy fan vad less man blir vid blotta tanken på detta GIF. Hockeyskallarna här inne borde verkligen ta sig en tankeställare. Timrå IK innehar en femteplats i elitserien men det klagas utav helvete efter en enskild skitmatch. Olycksfall i arbetet. Vi kommer igen. "Perra" var rolig som fan på presskonferensen. Man fick sig ett garv. Kanon!
Tja, någon borde väl i alla fall förbjuda Giffarna att spela matcher efter augusti månad? De senaste åren har man ju rasat ihop fullständigt efter sommarsäsongen. Så jävla brutalt. Om jag inte vinner något årskort i någon tävling så ger jag nog fan i nästa säsong. Varför ska en annan behöva må dåligt för att dessa välbetalda(?) halvfigurer inte kan leverera när det verkligen gäller? Jävla losergäng! Finfin tränare har vi dessutom. Han vet verkligen att handskas med gräddan i laget. Nej, fy fan vad less man blir vid blotta tanken på detta GIF. Hockeyskallarna här inne borde verkligen ta sig en tankeställare. Timrå IK innehar en femteplats i elitserien men det klagas utav helvete efter en enskild skitmatch. Olycksfall i arbetet. Vi kommer igen. "Perra" var rolig som fan på presskonferensen. Man fick sig ett garv. Kanon!
Redigerad kommentar
Sv: Timrå IK - HV 71 2010-12-02
T T: Ha! Nu hade det varit på plats med det där "+":et som man kunde trycka på förut...