1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614989 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 13156

Sv: Klacken
skalpjägaren: Jag var där nere i GBG och såg Timrå förlora mot Frölunda... Och den klack som "Goa Gubbar" mönstrade på var helt fantastisk!
Den slår vi aldrig.
Ett klart föredömme i svenska klacksammanhang.
Härligt med alla pubertala trettonåringar (bakom TIK-klacken!?) som ylade "Hata Timrå" Riktigt fyndigt.
Säkert 4 flaggor, och en massa roliga ramsor som tyvär inte hördes till andra sidan av den ödsliga hall där vi underdåniga och storögda TIK:are satt(!?) och halvstod.

Men det var stort. Jättestort. Och Ni måste väl fatta att inte vi kan få samma härliga liv i en klack som ni... Jag menar med ett upptagningsområde som GBG... Och bara sittplats i hallen... Vem skulle kunna låta mer än Frölundas klack?

Ni är giganter.

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer