1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1315619

Sv: Timrå IK - HV 71 2010-12-02
Olle: eller också så kan man se de som att han är väldigt självkritisk och kritisk till hur laget agerade . jag skiter i vilket . jag gillar corso som fan. tycker att han är en utomordentlig hockeyspelare och en spektakulär person .sen kanske jag skulle vara av en annan uppfattning om jag kände honom eller visste en massa saker som andra tycks veta . men är de två minuter kvar av en match och timrå ligger under så är corso en av dom som jag vill se på isen

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.