jå1: Det är lugnt. Här har vi inga fobier. Till och med MoDioter är här och muppar ibland ;-)
Inlägg: 1315734
Svarskommentarer
Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Haha, ja jag har sett det=P Har kollat runt ett tag på sidan nu. Fick en liten dotter i måndags som inte känner för att sova ikväll så då passade jag på att bli medlem så man har nått att sysselsätta sig mitt bland allt skrik:)