TIKbiff: Trodde det berodde på Idol men en snabb koll på spelprogrammet visar det sig att vi lirar omg 37 imorgon.
Intressant att det är kvällsmatch idag för att mötas några timmar senare. Trodde att man i alla fall skulle tilldela Frölunda och HV eftermiddagsmatchen idag just med tanke på återhämtning imorgon. Kanske framförallt för HV:s skull. Frölunda har ju vilat några dagar nu.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Intressant att det är kvällsmatch idag för att mötas några timmar senare. Trodde att man i alla fall skulle tilldela Frölunda och HV eftermiddagsmatchen idag just med tanke på återhämtning imorgon. Kanske framförallt för HV:s skull. Frölunda har ju vilat några dagar nu.