Raggaren Putte: Jag tycker faktiskt att Hirscho slår på pucken....
Inlägg: 1316277
Svarskommentarer
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
Poäng!
Jag är nöjd, tycker dock synd om c+ kommentator, han låter så besviken
Jag är nöjd, tycker dock synd om c+ kommentator, han låter så besviken