Det har varit mycket prat om klacken nu. Det jag kan säga om klacken är att vi håller en mycket bra klass på bortamatcherna. Jag har varit med på många bortamatcher och även sett vad andra klackar presterar i ladan. Så slutsatsen är att Timrå klacken är väldigt bra på bortamatcherna men ganska dålig på hemmamatcherna sen kan ni ju försöka förklara det med att det är dålig akustik i ladan men jag tror inte det är hela sanningen.
Personligen tror jag att det beror på att de som åker på bortamatcherna inte är de som står i klacken hemma i ladan. Visst finns det personer som jämt står i klacken både hemma och borta. Jag tror att om de som står i klacken på bortamatcherna skulle våga sig upp och stå med klacken på hemmamatcherna skulle det bli en betydligt större klack och ett mycket bättre drag.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Personligen tror jag att det beror på att de som åker på bortamatcherna inte är de som står i klacken hemma i ladan. Visst finns det personer som jämt står i klacken både hemma och borta. Jag tror att om de som står i klacken på bortamatcherna skulle våga sig upp och stå med klacken på hemmamatcherna skulle det bli en betydligt större klack och ett mycket bättre drag.