Inlägg: 1316388
Svarskommentarer
Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
Raggaren Putte: Om du som målvakt hamnar snett och hinner fälla skytten innan denne petar in pucken så ska du fan ha ett diplom och ingen ny straff :)
Men angående fällningen på straffen som gav ny straff. Är det verkligen så regeln är när det gäller straffläggningar? Den känns ju ganska värdelös i så fall, då en målvakt som hamnat snett kan återställa straffen till utgångsläget genom att fälla motspelaren.