Det var väldigt vad superlativen sprutar kring Frölunda när bottenlaget för en gångs skulle råkar få ordning på sitt spel... vandringen mot guldet har nog redan påbörjats.
"nån gång måste ju Frölunda få powerplay. HV har haft många raka PP nu. Det är mycket märkligt nu.. kom igen Frölunda" (okej det sista var en lite fri tolkning)
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
"nån gång måste ju Frölunda få powerplay. HV har haft många raka PP nu. Det är mycket märkligt nu.. kom igen Frölunda" (okej det sista var en lite fri tolkning)
/citat från Canal+-commentatorerna ikväll
Redigerad kommentar