1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614890 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1316602

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
Olle: Corso har vetat om att han inte passar in i årets Timrå IK. Han har själv förtjänat det. Men likt förbannat vet han att han är bra och kan spela på det. Det är svårt att från Timrå-håll gå ut och säga detta. Det är lagets enskilt bästa spelare och såna skeppar man inte iväg, bara sådär.
Nu har han själv grundat för det här. Jag trodde i min enfald att han var smartare än så. Men kanske har han insett att det är dags att dra. Synd på en bra spelare. Bra för Timrå IK!

Svarskommentarer

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
ÖstrandsNisse: Som sagt, det ska bli intressant att se hur Timrå agerar. Har dom guts el. har dom inte.

Sv: Djurgårdens IF - Timrå IK 2010-12-04
ÖstrandsNisse: Vad jag inte förstår är hur en kille med hans ego kan ha gått så förhållandevis långt i karriären. Visst han är en offensiv talang men hela paketet stavas ju D-O-U-C-H-E-B-A-G.

Sv: Silly Season 2026-27
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer