lu93rowa: Allt du skriver resulterar bara i massa fjunigt joller. Jag brukar inte retas eller vara otrevlig mot minderåriga men du är ju som det där återkommande munsåret eller som den där klasskompisen på gymnasiet som aldrig riiiiktigt fattade eftersom han/hon byggt upp en sån enorm skyddsmur av låtsassjälvförtroende.
Fast det värsta är att du har två favoritlag. Puss!
Smörgåsen : Littles läge är väl lite som att sent bli påtvingad att hosta en påkostad nyårsmiddag när alla butiker förutom bensinmacken har stängt. Och när han åker till macken så visar det sig att han inte är ensam om att vara ... | Läs mer
Fast det värsta är att du har två favoritlag. Puss!