1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614921 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1317338

Sv: Apropå nånting...
Jämtins lön var inte alls skrämmande, killen är bra och gör ett bra jobb, 10millar var över 4säsonger var ju inte 1-2 säsonger precis.

Finns som sagt andra som tjänar bedrövt mycket pengar.