Fan vad jag känner mig förbannad för det där med Axie. Och domarjäveln som själv står där och trycker har inte mod nog att "ange" sin medbrottsling som var precis det extra som behövdes för att skada honom.
Dessutom Rundblads tragiska föreställning på det. Sopa! Hoppas du skämmer ut dig på JVM igen.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Dessutom Rundblads tragiska föreställning på det. Sopa! Hoppas du skämmer ut dig på JVM igen.