pefr: Hatar Mats Edström som kommenterar radion, riktigt jävla kass kille
Inlägg: 1317834
Svarskommentarer
Sv: Timrå IK - Skellefteå AIK 2010-12-07
jojje_timrå: En riktig MoDolid för övrigt, Mats Edström, han jinxade sönder våra straffläggare..