1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614945 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1317989

Sv: Apropå nånting...
NuMo: Ja de kanske till och med firar jul tillsammans. Vem vet. Nä Corso är för divig för MoDo. Tyvärr. Annars hade ni fått samma soppa ni med