Det går inte att jämföra klackarna i isladan, bortaklacken hörs ju inte. Det var en härlig stämning igår, inget snack om saken, men ramsorna var få. *cha la la laa* går hem överallt, men alla klackar sjunger den så den är knappast orginell. En hel sommar har passerat och då borde ett antal nya ramsor sett dagens ljus! Ante har tydligen taktkänsla, vilket jag betvivlade i somras.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
*cha la la laa* går hem överallt, men alla klackar sjunger den så den är knappast orginell. En hel sommar har passerat och då borde ett antal nya ramsor sett dagens ljus!
Ante har tydligen taktkänsla, vilket jag betvivlade i somras.