KniveN: Vad fan har det att göra med att vi är mest utvisade och har sämst BP i ÅR?
Inlägg: 1318728
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
Olle: "Jag börjar bli sjukt less på att det alltid ska vara en orgie i utvisningar när Timrå spelar ishockey."
Du skriver alltid..
Du skriver alltid..