lincoln: det såg inte direkt bättre ut med "förstauppställningen"
Inlägg: 1318760
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
pefr: Är det bara Lander som är kapabel till att skapa några farligheter framåt i det här laget. Spelet är ju frustrerande statiskt när inte den kedjan är inne på isen.
Edit: Ja jag vet att vi har ett stort manfall idag. MEN VI MÅSTE VÄL FÖR I HELVETE KUNNA DELTA!!!
Edit: Ja jag vet att vi har ett stort manfall idag. MEN VI MÅSTE VÄL FÖR I HELVETE KUNNA DELTA!!!
Redigerad kommentar
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
Vilken sömnig tillställnig. Hade jag varit neutral hade jag bytt kanal för länge sen.