Olle: Så här nöjd över att ta ut Pikken har jag inte varit sedan jag drängfull träffade en glad blondin i skogen bakom parkeringen i Viskans Folketspark...
Inlägg: 1318835
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
Smokey: Haha! Ja så kanske det är, jag lyssnar på webradio och det är nog lika bra det. Blåste vi just ett 3-1 läge i boxplay?