Inlägg: 1318960
Svarskommentarer
Sv: Brynäs IF - Timrå IK 2010-12-09
RED DEVILS: "mycket märklig att alla slutade spela om det nu var avvaktande utvisning."
om det är avvaktande utv och ca 30sec kvar vad väljer du
1. fortsätta hålla i pucken och försöka ta dig in i anfallszon och i bästa fall få lira PP i typ 10sec
2. släppa pucken direkt låta en brynäsare ta den och få AUTOMATISK flyttning till BIFs zon där man kan köra 6mot4 i 30sec
fan tänk !!!!
om det är avvaktande utv och ca 30sec kvar vad väljer du
1. fortsätta hålla i pucken och försöka ta dig in i anfallszon och i bästa fall få lira PP i typ 10sec
2. släppa pucken direkt låta en brynäsare ta den och få AUTOMATISK flyttning till BIFs zon där man kan köra 6mot4 i 30sec
fan tänk !!!!
Nä dom får skylla sig själva som inte spelar tills dommarn blåser.