jå1: och har framtiden för sej . ganska billig lär han väl vara också
Inlägg: 1319134
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
superfalle: Billig när kontraktet går ut men tills dess torde han väl vara ganska ovärderlig för Sundsvall?
Sv: Silly Season 10/11
superfalle: Ja, definitivt. hade en rolig konversation med damen när hon såg att dom bytt målvakt. hon:oj, det här känns inte tryggt. Jag: Själv känner jag mig lugnare nu. Såg ut som om jag hade rätt=)