1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614699 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1319308

Sv: Silly Season 10/11
Kerstin_k: Med de ekonomiska förutsättningar som fanns vid varje enskilt tillfälle så utgår jag från att "Linkan" gjort ett mycket bra jobb. Inte för att jag är speciellt iinsatt i föreningens möjligheter. Men man kan ju med ledning av bokslut o dyl. dra sina slutsatser. Detta tillsammans med vad jag nämnde förut räcker långt för mig.

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Dunc: Vaddå gjort ett "mycket bra jobb" ? Vi betalar höga löner till en hel drös med spelare, kolla gärna upp vad killar som Hirso, Kolan, Hynning, Jokela osv tjänar. Är det ett "mycket bra jobb" att ge dessa hög lön?

Sv: Silly Season 2026-27
Dexter : m0d0fansen är precis som Sundsvall Hockeys dito. Säsongen oavsett tabellposition är en succé, bara ni kommer före Timrå.