1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614990 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1319412

Sv: Silly Season 10/11

RocknRolf2: Vad drack du igår?

Om jag förstått dig rätt så är det alltså Linkan du hatar mest. Det är Linkan  som rår för att det är som det är med allt. Ja men ok.

Hurredu. Det här kommer ordna sig, Roffe. Jag lovar. Kom tillbaka när det gär bra. Välkammad utter.

Vart har du varit förresten? Jag har ringt och ringt.


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Skarin: Nej, du missförstår mig. Linkan är säkert en hyvens kille men han bör inte vara sportchef i Timrå. Sonntag är säkert en hyvens kille men han bör inte vara back i Timrå. Hirso är säkert en hyvens kille man han bör inte tjäna 300k i månaden. Osv, osv. Hat har inte med saken att göra.

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer