Inlägg: 1319506
Svarskommentarer
Sv: AIK - Timrå IK 2010-12-11
Blizzard: "AIK var väldigt bleka ska sägas. De hade väldigt svårt med det kreativa spelet hela matchen. Men jag skulle inte dra för stora växlar av det. De har bra fart och tyngd i många spelare och blir nog lika jobbiga att möta som Rögle och Mora varit som nykomlingar."
Jimmy efter Njurundamatchen.
Det är hårda ord, visst, men det här varit inte direkt mys för själen att se. Vilken djävulskt pissmatch!
Redigerad kommentar
Ambroo Kommentera 2010-09-15 21:10 "