RocknRolf2: jag kan hålla med om totala tiden i tik som ett fiasko. han skulle behöva hålla lidas nivå med lello pp skott i två år för att tvätta bort det...
men det faktum att han pangar på från blå är guld värt! han får gärna fortsätta panga sönder aik forwards som slänger sig!
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
men det faktum att han pangar på från blå är guld värt! han får gärna fortsätta panga sönder aik forwards som slänger sig!