1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614970 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1319824

Sv: Silly Season 10/11
Är det nån som sett en enda Tikare ÅKA ifrån någon AIK:are idag?
och då får Ni inte räkna in Fasth..

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Men det var väl ett jävla gnäll på spelet.
Timrå har åtta spelare skadade, inklusive båda målvakterna.
Vi har inte haft ett fullt lag sedan starten av serien, över en tredjedel av den ordinarie truppen saknas. Tror ni inte att det påverkar ett lags energi? Dom spelar ju för fan tre matcher i veckan med för lite folk. Klart att spelets intensitet påverkas. Dom är ju förmodligen aströtta och utslitna.
Det är sjukt tråkigt och deprimerande att bevittna, men knappast något man bör skälla ut spelarna på isen för.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 10/11
erathoo: Kom igen Styf...nu vill vi se en riktig fight.....

Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer