danne80: Menar du att Linkan och TJ mobbar Perra? Kissar på honom i duschen?
Jag brukar tycka att Boork är rätt menlös som expert men när det gäller Perra så håller jag med honom i att Perra säkert är jättebra som ledare men som huvudansvarig hockeytränare så finns det mycket att sakna. Jag tror att TIK är det sista elitserielag han kommer träna.
Pucken: Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer
Jag brukar tycka att Boork är rätt menlös som expert men när det gäller Perra så håller jag med honom i att Perra säkert är jättebra som ledare men som huvudansvarig hockeytränare så finns det mycket att sakna. Jag tror att TIK är det sista elitserielag han kommer träna.