Laken: Står inte kritiken i hyfsad paritet med förlorade matcher och tabelläget?
nä nu är det bara att hoppas på jämnhet när vi får tillbaka spelare. Som det är nu förlorar vi när vi spelar bra och vi blir pinsamt förnedrade när vi spelar dåligt.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
nä nu är det bara att hoppas på jämnhet när vi får tillbaka spelare. Som det är nu förlorar vi när vi spelar bra och vi blir pinsamt förnedrade när vi spelar dåligt.