1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614961 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1320398

Sv: Apropå nånting...
Timrå Icon: Haha...så sant, så sant!

Olle: Ja, jag är möjligen aningen konspiratoriskt lagd men jag tycker nog ändå att vi blir åtminstone styvmoderligt behandlade i framförallt media. Men som du skriver, just nu förtjänar vi inte mer och man är glad för tystnaden. Och visst är det så det är beträffande DN och domarna, att det är denna fruktansvärda "skjuta från höften"-nivån som råder och som upprör. Jag kan tänka mig att man som SAIK-supporter också haft en del att säga om domarinsatserna i höst....

Svarskommentarer

Sv: Apropå nånting...
Jag tror faktiskt att DN använder någon slags slumpgenerator vid utdömandet av sina straff. Däremot tror jag att "slumpen" är viktad i viss mån. Det skulle vara intressant att få reda på källkoden.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Pucken:
Jag tog med lite film i dagens livesändning från arenan. Ibland glömmer man bort att alla andra inte springer i arenan nu under off-season och att det kan vara kul och se vad som händer där inne. Vi får försöka bjuda på lite ... | Läs mer