ÖstrandsNisse: Glömde SAIK. Att det dom inte har mer folk på matcehrna är oxå en gåta. Dom spelar en attraktiv hockey o dom ligger i toppen av ES.
Tydligen gillar man att fylla hallen på ispremiären istället. Det är tydligen mer attraktivt i lappmarkerna. Jag tror att det har att göra med att man vill komma bort från myggen o knotten en stund.
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
Dom spelar en attraktiv hockey o dom ligger i toppen av ES.
Tydligen gillar man att fylla hallen på ispremiären istället.
Det är tydligen mer attraktivt i lappmarkerna.
Jag tror att det har att göra med att man vill komma bort från myggen o knotten en stund.