1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614999 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1320824

Sv: Silly Season 10/11
Olle: gnagarna säljer bra av sina souvenirer och dom har bra saker. Det ser bra ut och med kvalitet, dom som klär sig emd det kan fortfarande hålla huvudet högt.


www.aikshop.se/system/search/product.asp?brandid=0&catid=0&branchid=2&id=618

www.aikshop.se/system/search/product.asp?brandid=0&catid=0&branchid=2&id=619

www.aikshop.se/system/search/product.asp?brandid=0&catid=0&branchid=5&id=728


Vilken super man som helst skulle se ut som en vilsen bebis i timrås kollektion just nu.

Man håller helt klart på fel lag om man vill visa sig i klubbens prylar.....

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11

Blizzard: Det där bäddsetet vete faan om det var snyggt, såg mer ut som en färgkräkning.

Samtidigt så verkar ju AIK ha någon form av samarbete med Lyle & Scott rörande en särskild kollektion.


Sv: Silly Season 10/11
Blizzard: Äh, vadå?

Tidlös med slapp design: http://shop.textalk.s...art=858810

Grymt het: http://shop.textalk.s...art=857174

Urläckra: http://shop.textalk.s...art=857175


Edit: Alla damer titta hit: shop.textalk.se/se/article.php?id=4944&art=5867450

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer