1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 614991 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1320912

Sv: Silly Season 10/11

Ambroo: Han är nästan löjligt ärlig och öppen den där Flint Andersson. Linkan må ha lyckats sisådär med mycket men det finns något värdigt i att han ändå håller supportrarna och utomstående borta från hans riktiga avsikter och tankar. Flint låter som någon gammal hederlig eliteprospect-runkare som skulle kunna härja här på HS.  


Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Knylan: Freddan kanske kommit till insikt att flera Sponsorer gjorts sig klar för att lämna och försöker med näbbar o klor behålla dem.

Linkan han håller käften, mörkar o ljuger så att de sponsorer som inte bestämt sig för att kliva av ännu, nu gör det.

Andersson framstår ju som rena proffset i jämförelse.

Redigerad kommentar


Sv: Silly Season 10/11
Knylan: men vadå han är ju sådär typiskt härligt osvensk! Han går ut i media och surrar istället för tråkiga svenskar som håller det internt, Hail Corso och Freddan.

Sv: Silly Season 10/11
Knylan: ...eller vad är väl en bal på slottet...

Sv: Silly Season 2026-27
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.

Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer