RTS: njaeo, enligt min tes så är viinanen den trettonde forwarden (som blev lite dyrare än tänkt) som skulle tas in innan sponsorpengarna, sponsorpengen täcker murley och eriksson spelade väldigt billigt på sitt korttidskontrakt. Corsos peng räcker till eriksson och "lite dyrare" på viinanen. Får man full kostnadstäckning, eller vad man ska kalla det, för Corso finns det säkert utrymme för en till spelare, men då snarare mera av en breddspelare.
I övrigt hoppas jag att Linkans fokus i första hand ligger på att lösa Corso-situationen och i andra hand på att hitta hans ersättare. För övrigt tycker jag att ersättaren ska heta Sonnenberg i efternamn.
Men det är ju rätt ickekonkret att spekulera i det här överhuvudtaget, vi vet inte vad spelarna tjänar och vi har minimal insyn i tiks ekonomi, men det här är i alla fall mina tankar
Niklas Edin: nu när du ändå är här! Först och främst, kanonbra det alla ni gör just nu och framtidsvisionerna! Man älskar drivet som byggs på hela tiden.
Nu till den tråkiga punkten. Som blir ganska komisk med tanke på hur mycket ... | Läs mer
I övrigt hoppas jag att Linkans fokus i första hand ligger på att lösa Corso-situationen och i andra hand på att hitta hans ersättare. För övrigt tycker jag att ersättaren ska heta Sonnenberg i efternamn.
Men det är ju rätt ickekonkret att spekulera i det här överhuvudtaget, vi vet inte vad spelarna tjänar och vi har minimal insyn i tiks ekonomi, men det här är i alla fall mina tankar