1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1321050

Sv: Silly Season 10/11
Jag trodde i min enfald el. naivititet att vi skulle fylla luckan efter Corso. Tydligen är det bara i den bästa av världar. Inte i Timrås värld märker jag. Dumstrut på för mig!

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Fattar Ni nu då. Det är Tomas Johansson och Christer Ericsson som bestämmer och Linkan är spratteldockan i trion JLE som pratar utan att säga något. Att inte journalisterna synar vad som sker, eller vill dom inte skriva i klartext om förfallet. Årets bästa måste bli Linkans att det är svårt att värva för det är jul - i år igen.......Linkan ring till Fredrik Andersson och säg åt honom att göra om och göra rätt, det är ju jul.....man kan inte värva nu.

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...