Inlägg: 1321158
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Olle: Precis . Det här är ytterligare en säsong som kommer bli ihågkommen nästan mer för glädjen över andra lags förluster än egna lagets segrar. Så jävla tråkigt att behöva bry sig så om hur bottenkonkurrenterna presterar men det är den bistra verkligheten.
Det är bara att hoppas att dom floppar. Inte för att jag hatar Modo utan för att vi kommer att vara så jävla beroende av att andra lag floppar mer än vad vi kommer att floppa.