Inlägg: 1321170
Svarskommentarer
Sv: Silly Season 10/11
Olle: Ja, och e.ons is är inget vidare ställe att lägga de planerna på för att vara lite putslustig. Skriver på mobilen så jag kan inte bli så utförlig utan nöjer mig med att konstatera att dina farhågor och tankar stämmer otäckt väl överens med mina.
Efter den här säsongen förutsätter jag att man sanerar lite i dom egna leden. Det måste finnas en långsiktig plan på hur man tänker klättra i status i framtiden. Hur löd det förra gången föreningen satte upp ett långsiktigt mål? SM-final, va? Hur pessimistiskt det än må låta så tycker jag att vi sakta men säkert håller på att glida ur den här ligan.
Förut snackades det om vilka ramsor som skulle sjungas på matcherna...nu funderar man mer OM det kommer att sjungas på läktarna. Den här mentaliteten som säger att "vi ska vara glada för att vi är här" måste bort. Den måste ersättas med en ledning som är hungrig på framgång. Nyss kunde man läsa att man lägger planerna på en flytt på is (i tre år till, va?) och den enda känslan jag får är att man bara lite halvdant slåss med näbbar och klor för att hålla sig kvar.
Vart tog visionerna vägen?