1150x200-tiken-1123131_tz4N8mRqd8Wf0t8.png

Timrå IK

SHL · 615014 inlägg · 6214 ämnen

Inlägg: 1321720

Sv: Silly Season 10/11
Timrå Icon: Njaa jag tror mer att det är lugnet dom är ute efter. Ingen som ifrågasätter att man är lat, ingen som vågar sparka på en gammal trotjänare som sedan länge överskridit sin goodwill i klubben. Du vet så där när det uppstår en tyst pinsamhet men ingen gör något åt det så det bara fortsätter. Folk tittar efter dom på stan och tänker: "Jag kommer ihåg när du var så liten så du knappt kunde åka skridskor...och nu är du gammal och står där på stapplande fötter...igen".

Det är bara att komma till Modo, casha in en sista saftig check och sen bara tyna bort in i glömskan...

Svarskommentarer

Sv: Silly Season 10/11
Olle: Gick fort att såga en spelare ni hyllade för två veckor sen bara för att han blev aktuell för MoDo !

Sv: Silly Season 2026-27
Timrå-spelare draftad! William Sörbrand blir draftad av Chicago. I 7e rundan, precis som Zetterberg blev en gång. Ingen press bara, men William får gärna gå i Zätas fotspår och bli ungefär lika bra...